Tilaus- ja toimitusehdot
Tuotteen hinta
Tuotteen hinta on palvelussa tilaushetkellä oleva hinta sisältäen arvonlisäveron. Tilauksen summa muodostuu tilaukseen valituista tuotteista ja toimituskuluista. Toimituskulu määräytyy valitun toimitustavan mukaan. Toimituksen hintaan pääsee tutustumaan ennen tilausta (toimituskuluhinnasto). Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa, mikäli tuotteen hinnassa on selkeä virhe (esim. hinnaton tuote) tai jos tuotetta ei ole enää saatavilla.
Tilaajan ikä
Jos olet alle 18-vuotias, pyydäthän huoltajasi suostumuksen ennen tilaamista. Varaamme oikeuden olla myymättä tuotteitamme alle 18-vuotiaille.
Toimitustavat
Toimituksissa yhteistyökumppanimme on Matkahuolto. Toimituksen voi valita Matkahuoltoon, lähellä pakettina (Matkahuollon noutopisteet kaupoissa ja kiskoilla) tai perille toimitettuna /kotiinkuljetuksella. Perille toimitus tapahtuu yrityksiin virka-aikana tai erikseen sovittuna ajankohtana. Yksityisasiakkaiden kohdalla tilauksen kotiinkuljetus onnistuu iltajakeluna. Toimituskuluihin pääset tutustumaan täällä.
Palautukset
Tuotteen voi palauttaa 14 vuorokauden sisällä sen vastaanottamisesta. Palautus onnistuu veloituksetta Matkahuollon asiakaspalautuksena. Tarkemmat palautusohjeet ja Matkahuollon palautusnumeron saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla asiakaspalvelu (at) satulatuolikeskus.fi tai puhelimitse numeroon 010 470 9610 (ark. 8-16). Palautusoikeus koskee sekä yksityis- että yritysasiakkaita.
Tuote tulee pakata palautusta varten. Hyvitys palautuksesta tehdään 7 vuorokauden kuluessa siitä, kun palautus on vastaanototettu. Tuotteeseen on oikeus tutustua ja sitä voi koekäyttää, mutta asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta. Jos palautettavaa tuotetta on käsitelty huolimattomasti ja tuote on tästä syystä vaurioitunut, peritään enimmillään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta sekä palautuskulut.
Saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme lisäohjeita ja -tietoa palautuksesta.
Virheellinen tuote
Mikäli käy niin ikävästi, että toimitettu tuote on väärä, tuote on vaurioitunut toimituksessa tai siinä on puutteita, pyytäisimme ystävällisesti ottamaan viipymättä yhteyttä joko sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu (at) satulatuolikeskus tai soittamalla numeroon 010 470 9610. Teemme parhaamme, että asiasi hoidetaan kuntoon mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti. Virheellisellä tuotteella on vaihto- ja palautusoikeus.
Tuotteiden takuu, huolto ja varaosat
Tuotteemme on suunniteltu kestämään ja kaikilla tuotteilla on Suomen lain säädännön mukaisesti vähintään vuoden takuu. Takuuaika on tuotekohtainen ja takuu kattaa asianmukaisessa käsittelyssä syntyneet viat. Normaali kuluminen ei kuulu takuun piiriin. Palvelemme takuuasioissa sähköpostilla osoitteessa asiakaspalvelu (at) satulatuolikeskus.fi tai puhelimitse numerossa 010 470 9610.
Etsitkö varaosaa satulatuoliisi? Myymme myös varaosia (mm. kaasujousia, pyöriä, jalkaristikoita ja säätömekanismeja) yleisimpiin satulatuolimalleihin. Kysy lisää asiakaspalvelustamme.
Maksutavat
Lasku
- Paperi-, pdf- tai verkkolasku
- Maksuaika 14pv netto (pidempi maksuaika sopimuksen mukaan)
- Lasku lähetetään tilauksessa ilmoitettuun laskutusosoitteeseen tilauksen toimituksen jälkeen
Kortti- tai verkkomaksu
- Maksu yrityksen luottokortilla
- Korttimaksu onnistuu, kun siirryt verkkokaupan kassalta yksityisasiakkaan maksuvaihtoehtoihin ja valitset maksutavaksi korttimaksun
YKSITYISASIAKKAAT
Korttimaksu
Verkkopankki
Collector lasku / osamaksu
Klarna-lasku
Lisätietoja maksutavoista saat maksutavat-sivulta ja asiakaspalvelustamme arkisin klo 8-16
Yhteystiedot:
Suomen Satulatuolikeskus
Puhelin: 010 470 9610
Sähköposti: asiakaspalvelu (at) satulatuolikeskus.fi
Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8 – 16
Postiosoite:
Suomen Satulatuolikeskus
Hakekatu 4
70800 Kuopio
Y-tunnus: 1953250-9, Alv.rek.
Tilintarkastaja: Esko Taskinen, KPMG Suomi Oy
Suomen Satulatuolikeskuksen asiakasrekisteri- ja tietosuojaselosteet